Όροι χρήσης

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΠΩΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ HALI.GR

1. Εισαγωγή

Αυτό το έγγραφο (μαζί με κάθε έγγραφο που αναφέρεται στο παρόν) καθορίζει τους όρους και προϋποθέσεις που διέπουν τη χρήση της παρούσας ιστοσελίδας και την αγορά προϊόντων μέσω αυτής της ιστοσελίδας (εφεξής οι "Όροι").Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους Όρους αυτούς.Κάνοντας χρήση της παρούσας ιστοσελίδας ή υποβάλλοντας παραγγελία μέσω αυτής συμφωνείτε ότι δεσμεύεστε από τους παρόντες Όρους.Αν δεν συμφωνείτε με όλους τους Όρους, μην χρησιμοποιήσετε αυτήν την ιστοσελίδα.Οι παρόντες Όροι ενδέχεται να τροποποιηθούν.Είναι δική σας ευθύνη να τους διαβάζετε σε τακτά διαστήματα, καθώς οι Όροι που βρίσκονται σε ισχύ τη στιγμή που χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα ή τη στιγμή της κατάρτισης της Σύμβασης (όπως αυτή ορίζεται παρακάτω) είναι και οι εφαρμοστέοι.

 

2. Τα στοιχεία σας και οι επισκέψεις σας σε αυτήν την ιστοσελίδα

Με την χρήση της παρούσας ιστοσελίδας δηλώνετε ότι όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά στοιχεία που μας παρέχετε είναι αληθή και ακριβή.

 

3. Η χρήση της ιστοσελίδας μας

Χρησιμοποιώντας την παρούσα ιστοσελίδα και/ή υποβάλλοντας παραγγελία μέσω αυτής, αναλαμβάνετε:

α. Να χρησιμοποιήσετε την ιστοσελίδα μόνο για να υποβάλετε θεμιτά ερωτήματα ή παραγγελίες.

β. Να μην προβαίνετε σε ψευδείς ή δόλιες παραγγελίες.Εάν θεωρήσουμε ευλόγως ότι έχει υποβληθεί τέτοια παραγγελία έχουμε το δικαίωμα να την ακυρώσουμε και να ενημερώσουμε τις αρμόδιες αρχές.

γ. Να μας παρέχετε ορθώς και ακριβώς την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (e-mail), την ταχυδρομική σας διεύθυνση ή/και λοιπά στοιχεία επικοινωνίας.Με τον τρόπο αυτό, αποδέχεστε ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις πληροφορίες για να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε περίπτωση που αυτό κριθεί απαραίτητο.Εάν δεν μας δώσετε όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε, μπορεί να μην είμαστε σε θέση να ολοκληρώσουμε την παραγγελία σας. Με την υποβολή παραγγελίας μέσω της ιστοσελίδας, εγγυάστε ότι είστε τουλάχιστον 18 ετών και ότι έχετε δικαιοπρακτική ικανότητα να συνάπτετε δεσμευτικές συμβάσεις.

 

4.Έξοδα αποστολής

Η παράδοση γίνεται σε συνεργασία με αξιοπιστες επιχειρήσεις ταχυμεταφοράς και εταιρείες γενικών μεταφορών. Για οποιαδήποτε παραγγελία από-προς Ελλάδα ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με έξοδα μεταφοράς καθώς επίσης και με έξοδα αντικαταβολής,τα έξοδα αυτά βαρύνουν την επιχείρηση και ο πελάτης πληρώνει μόνο το ακέραιο της παραγγελίας.

 

5.Τρόποι Πληρωμής

Η επιχείρηση μας, σας παρέχει τη δυνατότητα να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με οποιονδήποτε από τους κατωτέρω τρόπους:

α) Με αντικαταβολή
Όταν παραλάβετε τα εμπορεύματα εξοφλείτε στον υπάλληλο της εταιρίας ταχυμεταφοράς χωρίς να χρεωθείτε έξοδα αντικαταβολής.Πληρωμή με αντικαταβολή δεν ισχύει για εμπορεύματα τα οποία πωλούνται σε επιθυμητή διάσταση που έχει οριστεί από τον πελάτη (πχ μοκέτες, διαδρόμους κλπ).Στα εν λόγω προϊόντα πληρωμή μπορεί να γίνει μόνο αφού έχει προηγηθεί κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με κάρτα.
β) Με κατάθεση σε λογαριασμό της επιχείρησης.

Αφού καταθέσετε τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό, μας αποστέλλετε αντίγραφο της τραπεζικής εντολής με fax στο 210 6133891 ή με e-mail στο info@hali.gr και απλά αναγράψατε τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας σαν αιτιολογία στην απόδειξη κατάθεσης και εμείς θα ενημερωθούμε ότι έχετε βάλει τα χρήματα και θα στείλουμε το προϊόν.

ΤΡΑΠΕΖΙΚOΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ

ALPHA ΒΑΝΚ : 987.00.232.0000.493

γ) Με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας μέσω Paypal.

Η χρέωση στην πιστωτική σας κάρτα γίνεται μέσω Paypal.

δ) Με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας VISA, ELECTRON VISA ή DINERS.
Η χρέωση στην πιστωτική σας κάρτα γίνεται με την καταχώρηση της παραγγελίας σας κατά την ημερομηνία συμπλήρωσης.Στο σύστημά μας έχουν ληφθεί όλα τα αναγκαία μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας με πιστωτική κάρτα

6. Πολιτική αλλαγών/επιστροφών

6.1 Νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά σας

Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις στην περίπτωση που συναλλάσσεστε ως καταναλωτής εξ αποστάσεως, μπορείτε ανά πάσα στιγμή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση (εξαιρουμένων των περιπτώσεων όπου πρόκειται για κάποιο προϊόν προσαρμοσμένου στις ανάγκες του πελάτη, δηλαδή προιόντα τα οποία έχουν υποστεί επεξεργασία βάσει επιθυμητής διάστασης πχ μοκέτες, χαλιά υφαντά, διάδρομοι, όπου το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν παρέχεται).Τα άμεσα έξοδα που προκύπτουν εξαιτίας της επιστροφής των εν λόγω προϊόντων θα βαρύνουν εσάς.Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης μέσω της διαδικτυακής φόρμας επικοινωνίας.Η προφορική συναίνεση δεν είναι αρκετή και για να είναι έγκυρη η σύμβαση, ο καταναλωτής θα πρέπει να υπογράψει την αποδοχή της.

6.2 Συμβατικό δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά σας

Στόχος μας είναι ο ικανοποιημένος πελάτης,γι’αυτό δίνουμε την δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων που δεν σας ικανοποιούν.Πέραν του νόμιμου δικαιώματος υπαναχώρησης των καταναλωτών που αναφέρεται στον όρο 6.1 ανωτέρω, σας χορηγούμε περίοδο 14 ημερολογιακών ημερών, αρχής γενομένης από την ημερομηνία που αναγράφεται πάνω στην απόδειξη λιανικής/τιμολόγιο. (εξαιρουμένων των περιπτώσεων όπου πρόκειται για κάποιο από τα προϊόντα του όρου 6.3 κατωτέρω, όπου το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν παρέχεται).Σε περίπτωση κάθε επιστροφής προϊόντων θα σας επιστραφεί το ποσό που καταβάλατε για τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή και θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την στιγμή που θα παραλάβουμε και θα ελέξγουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα.Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα τα οποία επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, με την ίδια συσκευασία που σας παραδόθηκε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο αγοράς.Τα άμεσα έξοδα που προκύπτουν εξαιτίας της επιστροφής των εν λόγω προϊόντων θα βαρύνουν εσάς.Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης μέσω της διαδικτυακής φόρμας επικοινωνίας.Με την επιστροφή μπορείτε να επιλέξετε άλλα προϊόντα ή την επιστροφή των χρημάτων σας.Το Hali.com επιφυλάσσεται του δικαιώματος να απορρίψει επιστροφές που στάλθηκαν ή κοινοποιήθηκαν μετά από την προθεσμία επιστροφής ή τις επιστροφές ειδών που δεν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία ήταν όταν παραλήφθηκαν.

6.3 Κοινές διατάξεις

Το δικαίωμά σας να υπαναχωρήσετε από μια Σύμβαση ισχύει μόνο για τα προϊόντα που επιστρέφονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε.Παρακαλούμε επιστρέψτε κάθε προϊόν χρησιμοποιώντας ή συμπεριλαμβάνοντας την αρχική του συσκευασία.Πρέπει επίσης να συμπεριλάβετε μαζί με το επιστρεφόμενο προϊόν όλα τα κουτιά, τις ταμπέλες του προϊόντος, τα έντυπα οδηγιών, τα έγγραφα ,τα περιτυλίγματα καθώς και την την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.Κανένα ποσό δεν θα σας επιστραφεί εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του ή εάν είναι φθαρμένο ή ολικά ή μερικά καταστραμμένο.Επομένως, πρέπει να φροντίσετε για τη δέουσα επιμέλεια των προϊόντων όσο είναι στην κατοχή σας.Οι αλλαγές περιορίζονται μόνο σε ίδια προϊόντα, διαφορετικού μεγέθους ή χρώματος.Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν στο κατάστημά μας ή μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) που θα κανονίσουμε εμείς.

α) Επιστροφές στο κατάστημά μας

Στην περίπτωση αυτή πρέπει να μεταβείτε στο κατάστημα και να δώσετε μαζί με το επιστρεφόμενο προϊόν όλα τα κουτιά, τις ταμπέλες του προϊόντος, τα έντυπα οδηγιών, τα έγγραφα,τα περιτυλίγματα καθώς και την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

β) Επιστροφές με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier)

Αν επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν/τα προϊόντα μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών

(courier), θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της διαδικτυακής φόρμας επικοινωνίας μας για να κανονίσουμε για την παραλαβή του προϊόντος από την οικία σας.Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα τα οποία επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, με την ίδια συσκευασία που σας παραδόθηκε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο αγοράς.Θα εξετάσουμε λεπτομερώς το επιστρεφόμενο προϊόν και θα σας ενημερώσουμε εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων (αν υφίσταται τέτοια περίπτωση).Θα προβούμε στην επιστροφή των χρημάτων σας το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 30 ημερών από την ημέρα που μας γνωστοποιήσατε την υπαναχώρηση.Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή.Εάν έχετε άλλες απορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της διαδικτυακής μας φόρμας επικοινωνίας ή στο τηλέφωνο 2106133294.

6.4 Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Το Hali.gr πουλάει μόνο προϊόντα σε άψογη κατάσταση, για τον λόγο αυτό, αν, κατ' εξαίρεση, παραλάβετε προϊόν με κάποιο ελάττωμα, κατά τη στιγμή της παράδοσης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας μέσω της διαδικτυακής μας φόρμας επικοινωνίας, περιγράφοντας λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμά του.Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 2106133294 και θα σας δώσουμε οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες.Μπορείτε να μας επιστρέψετε το προϊόν στο καταστήμά μας ή να το παραδώσετε στην εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) που θα κανονίσουμε εμείς.Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, θα το εξετάσουμε λεπτομερώς και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα εάν δικαιούστε αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων (αν υφίσταται τέτοια περίπτωση). Η επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός 30 ημερών από την ημέρα που σας επιβεβαιώσαμε μέσω e-mail ότι δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, το ποσό που έχει καταβληθεί θα επιστρέφεται στο ακέραιο, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και όποιων άλλων εύλογων εξόδων με τα οποία επιβαρυνθήκατε για την επιστροφή του προϊόντος.Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή.Η εν λόγω διάταξη δεν θίγει τα νόμιμα δικαιώματά σας σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

 

7. Διαθεσιμότητα των προϊόντων

Τα προϊόντα που προσφέρονται μέσω της παρούσας ιστοσελίδας είναι διαθέσιμα μόνο στην Ελλάδα.Όλες οι παραγγελίες των προϊόντων εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα τους και υπό αυτή τη συνθήκη, σε περίπτωση δυσχερειών εφοδιασμού ή εξάντλησης των προϊόντων σε απόθεμα, διατηρούμε το δικαίωμα να σας ενημερώσουμε σχετικά με παρόμοια προϊόντα ίσης ή ανώτερης ποιότητας και αξίας, τα οποία μπορείτε να παραγγείλετε.Εάν δεν επιθυμείτε να παραγγείλετε τέτοιου είδους παρόμοια προϊόντα, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που ενδεχομένως έχετε πληρώσει στο ακέραιο.

 

8. Απόρριψη παραγγελίας

Διατηρούμε το δικαίωμα να αποσύρουμε από την παρούσα ιστοσελίδα οποιοδήποτε προϊόν ανά πάσα στιγμή, και/ή να αφαιρέσουμε ή να επεξεργαστούμε οποιαδήποτε ύλη ή περιεχόμενο σε αυτήν την ιστοσελίδα.Παρόλο που καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να διεκπεραιώσουμε όλες τις παραγγελίες που υποβάλλονται σε εμάς, μπορεί να προκύψουν εξαιρετικές περιστάσεις υπό τις οποίες ενδεχομένως να χρειαστεί να απορρίψουμε τη διεκπεραίωση μιας παραγγελίας αφότου σας έχουμε ήδη στείλει την Επιβεβαίωση Παραγγελίας, το οποίο διατηρούμε το δικαίωμα να πράξουμε ανά πάσα στιγμή κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια. Δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη απέναντί σας ή απέναντι οποιουδήποτε τρίτου προσώπου για την απόσυρση τυχόν προϊόντων από την παρούσα ιστοσελίδα, είτε έχουν πωληθεί είτε όχι, καθώς και για την αφαίρεση ή την επεξεργασία τυχόν ύλης ή περιεχομένων της ιστοσελίδας ή για την άρνηση διεκπεραίωσης ή αποδοχής μιας παραγγελίας αφότου σας έχουμε στείλει την Επιβεβαίωση Παραγγελίας.

9. Παράδοση

Με την επιφύλαξη των διατάξεων του όρου 7 παραπάνω σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και με την επιφύλαξη να συντρέχουν εν προκειμένω εξαιρετικές περιστάσεις, θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας για το/τα προϊόν/τα που αναγράφονται στην Επιβεβαίωση Αποστολής έως την ημερομηνία παράδοσης που ορίζεται στην Επιβεβαίωση Αποστολής ή, εάν δεν έχει οριστεί εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης, εντός 15 εργασίμων ημερών (εξαιρούνται Σάββατα,Κυριακές,Αργίες και Ημιαργίες) από την ημερομηνία της Επιβεβαίωσης Αποστολής. Παρόλα αυτά, καθυστερήσεις μπορεί να προκύψουν στις κάτωθι περιπτώσεις:

• Προσαρμογή των προϊόντων στις απαιτήσεις του πελάτη

• Εξειδικευμένα προϊόντα

• Απρόβλεπτες περιστάσεις

• Περιοχή παράδοσης

  • Ανωτέρα Βία

Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν καταφέρουμε να ανταποκριθούμε στην ημερομηνία παράδοσης, θα έχετε την επιλογή είτε να συνεχίσετε την αγορά με παράταση του χρόνου παράδοσης, είτε να ακυρώσετε την παραγγελία με πλήρη επιστροφή χρημάτων.Σημειώστε, ωστόσο, ότι δεν γίνονται παραδόσεις Σάββατα,Κυριακές, Αργίες και Ημιαργίες.Για τους σκοπούς των παρόντων Όρων, η "παράδοση" θα θεωρείται ότι έχει πραγματοποιηθεί ή η παραγγελία θα θεωρείται ότι έχει παραδοθεί με την υπογραφή του αποδεικτικού παραλαβής των προϊόντων στη διεύθυνση παράδοσης που συμφωνήθηκε.

 

7. Αδυναμία παράδοσης

Εάν, μετά από δύο απόπειρες, δεν καταφέρουμε να σας παραδώσουμε τα προϊόντα, θα προσπαθήσουμε να βρούμε ένα ασφαλές και σίγουρο μέρος για να αφήσουμε το δέμα σας.Θα αφήσουμε ένα σημείωμα που θα εξηγεί πού βρίσκεται το δέμα σας και πώς θα μπορέσετε να το παραλάβετε.Εάν δεν βρίσκεστε στο σημείο παράδοσης τη συμφωνημένη ώρα, παρακαλούμε επικοινωνήστε ξανά μαζί μας για να ορίσουμε εκ νέου την παράδοση κάποια άλλη ημέρα. Εάν, μετά την πάροδο 15 ημερών από την στιγμή που η παραγγελία σας είναι έτοιμη προς παράδοση, η εν λόγω παραγγελία δεν έχει ακόμη παραδοθεί για λόγους που δεν άπτονται της υπαιτιότητάς μας, θα θεωρήσουμε ότι επιθυμείτε να ακυρώσετε τη Σύμβαση και η Σύμβαση θα θεωρείται λήξασα. Σαν αποτέλεσμα της λήξης της Σύμβασης, θα επιστρέψουμε το αντίτιμο που καταβλήθηκε για τα εν λόγω προϊόντα όσο το δυνατόν συντομότερα και σε κάθε περίπτωση εντός 30 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία κρίνουμε ότι η Σύμβαση έχει λήξει.Στις εν λόγω περιπτώσεις, έχουμε το δικαίωμα να σας επιβαρύνουμε με τυχόν έξοδα παράδοσης και λοιπά έξοδα που προέκυψαν εξ αφορμής της λήξης της Σύμβασης.

 

10. Ευθύνη και αποποίηση ευθύνης

Εκτός και αν ρητώς ορίζεται διαφορετικά στους Όρους αυτούς, η ευθύνη μας σε σχέση με οποιοδήποτε προϊόν που αγοράζεται μέσω της ιστοσελίδας μας περιορίζεται αυστηρά στην τιμή αγοράς του εν λόγω προϊόντος.Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, τίποτα στους παρόντες Όρους δεν αποκλείει ή περιορίζει με οποιονδήποτε τρόπο την ευθύνη μας στις παρακάτω περιπτώσεις:

α. Θάνατος ή σωματική βλάβη που προκλήθηκε από δική μας αμέλεια,

β. Απάτη ή δόλια παραπλάνηση, ή

γ. Για οποιοδήποτε ζήτημα για το οποίο θα ήταν εκ μέρους μας παράνομο ή αθέμιτο να

αποκλείσουμε ή να περιορίσουμε,ή να αποπειραθούμε να αποκλείσουμε ή να περιορίσουμε, την ευθύνη μας.

Με την επιφύλαξη της προηγούμενης παραγράφου και στο μέγιστο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο, εκτός και εάν ορίζεται διαφορετικά στους παρόντες Όρους, δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για τα ακόλουθα, ανεξάρτητα από την αιτία που προέκυψαν:

α. Απώλεια εισοδήματος ή εσόδων

β. Απώλεια εμπορικής δραστηριότητας

γ. Απώλεια κερδών ή συμβάσεων

δ. Απώλεια προσδοκώμενων αποταμιεύσεων

ε. Απώλεια δεδομένων, και

στ. Σπατάλη διοικητικών πόρων ή ωρών εργασίας

Λόγω της ανοικτής φύσης της παρούσας ιστοσελίδας και της πιθανότητας σφαλμάτων κατά την αποθήκευση και μετάδοση των ψηφιακών πληροφοριών, δεν εγγυόμαστε την ακρίβεια και την ασφάλεια των πληροφοριών που διαβιβάζονται στην ή λαμβάνονται από την παρούσα ιστοσελίδα, εκτός εάν άλλως ορίζεται ρητά στην ιστοσελίδα.Όλες οι περιγραφές προϊόντων, οι πληροφορίες και η ύλη που αναρτώνται στην παρούσα ιστοσελίδα παρέχονται "ως έχουν" και χωρίς καμία εγγύηση, είτε ρητή, είτε σιωπηρή, είτε καθοιονδήποτε άλλο τρόπο νοούμενη.Στο μέγιστο επιτρεπόμενο βαθμό σύμφωνα με το νόμο, αλλά χωρίς να αποκλείεται οτιδήποτε που δεν θα μπορούσε νομίμως να αποκλειστεί στην περίπτωση των καταναλωτών, αποποιούμαστε κάθε εγγύηση οποιουδήποτε είδους.Ο παρών όρος δεν θίγει τα νόμιμα δικαιώματά σας ως καταναλωτή ή τα δικαιώματα ακύρωσης της Σύμβασης.

Copyright © 2017 K.KONIARIS CARPET, ALL RIGHTS RESERVED